Wednesday 8 June 2011

menyesal aku kenal !!!

haha..memang ak lah manusia plg bodoh dlm dunia neh sbb percaya ngan org yg x sepatutnya dipercayai..huu..mmg skit ati tol la bile igt2 blk..rs bdoh yg teramat..kenal ngn mamat neh mmg 1 bnda yg xsepatutnye berlaku dlm hidop ak..pernah gk ak ckp ngn ank buah ak..knape ak leh jmpe ngan mamat neh.ak neh klau pasl pape pon mmg ak citer kt ank2 buah ak.
antara dialognye :

aku : knape la ak leh jmpe ngn mamat neh.lau xjmpe kn bgus...
maya (bukn nama sebenr): takdir la sue...
aku : emm..btol gk..

slah sorg lg ank buah ak plak bg nasihat gk..p yg neh senget cket..hee..
nana( pun bkn nama sebenar ) : org nk maen kn kite,kite maenkn dia balek sue..
aku: xpe la..ad ah tu balasan dia..klau btol la niat dia nk maenkan hati org..allah kn maha adil..huu
nana : tu ah sue baek sgt .
aku: dlm hati aku ..baek ke ak neh..hehe..ke bdk neh sje nk ambk hati ak..

seyesly ak bru je nk blja syg org.. tp tersalah syg org la plak..ak igt org mcm ak..ble ckp rndu or syg memg ak mksudkan..tp sebenarnya kite xleh samakan org ngn kite..silap ak gk...huu..cuma yg ak terkilan nye knape mamat neh nk ayt2 ak..klau nk kawan wt la cara nk kawan..smpai skrg ak leh kawan ngan dia..huu..ckp ngan ak xde awek la..padahal dh ad awek..ak da la pntang org ckp benda2 xbtol neh.dr awl lg dh ckp bnda xbtol ngn ak..nmpk sgt kn xikhls nk kwan..pastu ak lg ngok ngek..g msj blk mamat neh..igt nk blaja maafkan org..tp hati neh rs cm dh xikhlas.xmcm ak knl awl2 dlu..so better ak stop...kdg2 ak terpkir gk ap slh ak smpai org nk wt ak cmni..huu..jahat sgt ke ak neh..

so mulai skrg ak nk lupakn semuanye..biar lh mybe ad hkmah di sebalik semua neh.cume mamat neh still lg dlm list frens ak..rs cm nk block je.tp ank buah ak ckp biarkan je..so biarkn je lh..hee..life must goes on..perancangan allah lg hebat..Dia lebih tahu ap yg  terbaek utk ak...:)))

p/s:ungkaplah perkataan syg kpd org yg btol2 kmu syg...dan jadilah pencinta yg setia...:))))

No comments:

Post a Comment