Wednesday 6 July 2011

Blocked >>

Even rasa macam xmatang/baby/kanak kanak ribena.bila block block orang tapi kepuasan adalah segala galanya.hahahaha > ketawa bangga <  jahat kan ?? woot woot..xpe lah asal hati rasa puas dan x rasa menyampah...menyampah seyh bila dapat kawan yang  xikhlas/xjujur a.k.a penipu...

pantang nenek moyang aku kalau dengan penipu neh.mentang mentang la aku xhot/xsexy/xcun/xganas/xkaya/xbijak..hukhuk.kesiannn...

honestly,if at the beginning of friendship if kawan dah start menipu. Be aware > tanda seru <  he/she is not sincere untuk jadi kawan anda. Thats why i don't even once going out with him.hikhik > buat ape ? nampak sangat xnak kawan lama dengan aku.

btw,aku xde la kejam sangat. aku try jugak before this to make a friend again with him but my heart said

No > tanda seru <  dayah..u dah xikhlas dah in this friendship anymore. so better u stop it > tanda seru <

pasti  korang pernah mengalami situasi neh kan ??


Johnathon Doe was blocked <<< xleh blah kawan nak mat saleh semua kan ?? haha.random pic yang  aku download je pon.

p/s: Allah itu maha mengetahui..kalau niat kita baik at the beginning pasti perkara yang baik baik akan menyusul..insyaallah :P

3 comments: