Thursday, 4 August 2011

a day in malacca :P

melaka bandaraya bersejarah..best/teruja sangat sangat sebab pertama kali sampai melaka...hukhuk.. banyak tempat tempat  menarik kat sini sampai lenguh kaki kaki dek merayau rayau.. kesian kakiku..andai kaki boleh berkata kata pasti kaki akan berkata "dah dah la jalan jalan... janganla dera aku sebegini rupa"

antara tempat tempat  menarik yang sempat aku jelajah



jalan kaki pusing pusing Zoo melaka ..hebat seh..aku ingat kecik je tempat neh .nah ambik kau .rasa macam nak merangkak je..yang aku  tak leh tahan  tuh bile sampai kat kandang rimau .rasa nak lari je sampai kat situ..agak agak ah....please ah kasi tinggi ckit pagar tuh..macam nak main main je ..dah la safeguard tak de... kalau lah dibuatnye rimau tuh kuar jalan jalan macam kitorang..omg


makam hang tuah..panjang seh kubur dia




telaga hang tuah

p/s: kl tour post will be soon.. hakhak

No comments:

Post a Comment