Monday 13 February 2012

AMPUNKAN AKU

aku bukan lah baik pon..selalu tidak terlepas dari melakukan dosa..tapi kalau boleh elakkan kita elakkan..sesungguhnya aku takut akan azab Allah..sungguh Ya Allah aku tak tahan sakit...dengan gambaran neraka jahanam yang engkau gambarkan di dalam al quran..sunnguh aku tidAK sanggup untuk menanggungnya.dan sebab itulah aku sedaya upaya untuk tidak melakukan dosa walau terkadang aku melakukan juga apa yang engkau larang,yang engkau murka.sungguh Ya Allah aku manusia yang lemah.Ampunkan lah dosa dosa aku.

keluar dengan lelaki bukan mahram,,dosa...tidak menutup aurat dengan sempurna,dosa..mengata orang,dosa..(aku tahu semua tu)Ya Allah begitu banyak dosa aku.adakah aku layak ke syurga mu yang indah itu..apalah ada di dunia ini andai ianya tempat persinggahan..umpama tempat untuk menumpang teduh...dunia hanyalah tempat bagi Allah menguji siapakah hambaNya yang paling bertaqwa.dan sungguh aku ingin menjadi ahli syurgaMu...golongan golongan yang telah engkau janjikan akan masuk syurga.*nangis*

dulu,aku selalu cakap yang aku akan kahwin dan bercinta selepas kahwin.selalu cakap dengan mak aku,kalau tak de jodoh kat dunia kan Allah dah janjikan jodoh kita kat akhirat..kat sana nanti kita boleh pilih sape yang kita nak (mak aku cakap patut laa tak kesah takde pakwe ke ape?)sebenarnya aku just fikir dosa je...itu je mak.kalau boleh if dah kenal terus kahwin..takde la banyak dosa yang nak kena tanggung.


tapi aku manusia yang lemah selalu sahaja melakukan dosa..Ya Allah ampunkan dosa ku.


No comments:

Post a Comment