Wednesday 22 February 2012

SYUKRAN YA ALLAH

semalam aku tengah kat dalam bilik dah nak tido dah,then bunyi bising bising kat luar cakap result exam dah kuar..so,aku pon kuar laa...tak rajin nak bukak laptop aku..then,just check guna laptop diorang je...alhamdulillah laa sebab  result di luar dari jangkaan aku..aku ingat banyak yang gagal sem neh..dengan kesihatan aku  yang tak bagus,tak leh nak buat all out tapi maybe berkat doa mak ayah aku kot...and usaha aku yang tak seberapa sangat sem neh..sebab bila sakit je aku tido...tak larat nak study huhu.
mentang  mentang dah tahu nak print screen hahaha
thanks allah sebab bagi result yang di luar jangkaan neh,memang dalam kepala aku,banyak paper yang aku rasa akan gagal tapi....alhamdulillah....so,doa tu penting...doa mak ayah kita..sebab tu time exam jer aku akan call my parents suruh diorang doakan...kan doa parents kita tu makbul hikhik :)

tak terkecuali soal jodoh,aku suruh jugak mak aku doakan hehe :) so,bila dia doakan untuk kita so kita doakan balik untuk diorang...always lepas solat doakan untuk diorang...semoga allah murahkan rezeki mereka,jauhi mereka dari azab neraka dan kasihanilah mereka seperti mereka mengasihani kita semasa kita kecil .amin  :)



No comments:

Post a Comment