Sunday 26 June 2011

alkisah lelaki sebelah..:P

horror tak tajuk entry aku neh??lelaki sebelah??ape tuh??lelaki yang ada badan sebelah ek?? oh tidak sama sekali ! untuk tidak memeningkan otak untuk korang fikir ape sebenarnya lelaki sebelah neh..baek aku habiskan tajuk entry aku..actually sebenarnya tajuk penoh dia adalah alkisah lelaki sebelah aku ..:P ek eleh menyampah kn??kau memang la dayah..saje je..huu 

kesah ini terjadi semalam masa aku naek train nak balek 'kelate'..aku memang kalau pergi je beli tiket mesti doa dalam hati..dalam hati je la..takkan nak tadah tangan depan penjual tiket kat kaunter tuh kan..:P antara bait bait doanye...

" mintak mintak la pompuan yang duduk sebelah aku ..nanti senang aku nak tido "

nah ambik kau! malam tuh lelaki yang duduk sebelah aku..so redha je la.uishh menyampah kot tak leh tido dengan aman.Dalam benak ku ..jangan kau nak menggatal dengan anak yaso neh sudah mau aku menjerit tak ingat dunia kat atas train tuh.haha.but ok la dia duduk proper je.cuma agak friendly..agak ke??terlebih friendly ade la..huu..

stranger : kak..nok turun mano? 

aku : (dalam hati aku..kak?? padahal muka dia dah macam ade anak 3 orang kot.haha..xpe la layan je..nanti kan tak pasal pasal orang cakap aku sombong.)turun guo muse..

stranger: ooo...kak maghi mano lagi??

aku: rumoh abe..(memang menjawab soalan betol aku kan??malas nak beramah tamah sebab aku mengantok)

stranger : rumoh abe kandong??

aku : emmm.(gile dingin aku menjawabnye mesti mamat neh bosan dengan aku. memang aku malas nak cakap pon sebab memang aku dah ngantok tahap kritikal kot..)

stranger : kak kijo ko ?

aku : (dalam hati aku..adoi tak habis lagi sesi interview neh..dan untuk tidak mengecilkan hati orang aku pon jawab la soalan tuh ).tok kijo lagi..dok tengoh blaja lagi..

dan soalan demi soalan diajukan..

argggg...tidakkkkkkk !!!!!!! aku nak tidoooooooooooo...:(((

dan selepas mamat neh tengok aku semakin lemah untuk menjawab soalan dia.dia pon cakap la ayat neh

"kak nok tido eh??tak po la kak tido ah..kito tok se tanyo doh "

jawapannye ...

 :))))))))

hanya senyuman aku je..dah cukup lah jangan seksa aku lagi..pastu ape lagi.. aku tido semahu mahunye..tapi sebelom tido tuh dah set dalam kepala..

"jangan kau tido menghimpit ke kiri (betol ke ayat aku neh ?) nanti tak pasal pasal kepala kau kat bahu mamat neh..(oh no no ! ) kalau husband or abang kau ok la...huu :((

then selepas tido dengan perasaan tak enak..ek eleh dalam perasaan tak enak pon kau tak tersedar jugak air mineral kat dalam beg dah tumpah kat paha kau...dah macam orang kencing malam plak..arghh malu malu !!
nanti orang cakap aku kencing dalam seluar..dah la time tuh dah nak sampai..ingat leh la kering kering dulu sebelum aku bangun untuk berjalan keluar dari train..dah terlambat kot...so aku dengan muka tak tahu malu..buat muka rilek je jalan tapi dalam hatiiii....


"jangan la ade orang perasan seluar aku neh " huu..gile punye air mineral..asal la tak tumpah kat tempat laen.."

pastu yang sweet nye bile mamat kat sebelah aku neh tolong bukakan pintu untuk aku..hahahaha...gentleman jugak mamat neh..bersambung...bersambung ke??tak de nye nak menyambung nyambung..

p/s: do something yang orang akan ingat kat kite.. even simple thing macam bukak pintu,tolong orang angkat barang and etc.. pasti orang akan ingat !! :P

No comments:

Post a Comment