Monday 18 July 2011

teh o satuuuu !!!

aku pon taktau asal aku suka sangat minum air teh o...dah rasa ketagih plak..pagi petang siang malam tak sah kalau tak minum air teh o neh..aishh...air teh o dengan aku takleh dipisahkan.. dah macam bf aku dah...huhuhu

citer pasal air teh o neh banyak kot..hari tu aku ade kuar dengan kawan kepada kawan aku...barape kali kawan daaa....pastu aku dengan slumber order teh o lah kan..actually aku jarang la ckit order teh o neh kalau kat kedai..biasa aku buat kat bilik jer but hari tuh rasa macam nak minum...hahaha.. then diorang cakap aku pelik...apakah?? diorang cakap selama diorang kuar dengan kawan kawan pompuan tak pernah pompuan  order air teh o...so?? hahaha

Tips kalau nak buat air teh o yang sedap macam aku buat..berlagak sekali sekala ape salah nyer hee

1.pastikan air betul betul mendidih kalau tak korang boleh tengok buih buih kat atas air teh o tuh..
  2.kesilapan besar la kalau buat air teh o dalam jug plastik.hee :P sebab nanti tak kan rasa teh tuh sangat
3.gunalah teh boh or Alisa .weeee
4.jangan manis sangat... cukuplah sekadar manis manis buah sahaja
TQ



p/s: sokong lah produk tempatan.. apakah? hee :P

No comments:

Post a Comment