Tuesday 25 October 2011

mat lutfi

semalam aku bukak facebook and then tertengok lah video mat lutfi..seyes lawak dia neh..korang bayangkan lah kol 3 pagi gelak sorang sorang.. tak ke ngeng aku neh! naseb sempat kontrol lagi kalau tak mau kena hempuk dengan kayu oleh rumet rumet ku..haha..but honestly aku cakap mat lutfi neh memang boleh jadi pelawak or masuk raja lawak lah..hehe (ke aku sorang je yang rasa video dia neh lawak?!)

but yang aku perasan sangat adalah dia tak buat video neh dengan membabi buta pasti ada pengajaran dan mesej yang dia sampaikan..then, semalam jugak aku tengok video maria elena..haha seyes gedik minah neh..menyampah kot! tengok beberapa saat pertama then dah stop tak nak tengok dah..nanti lagi banyak dosa mengutuk orang...huhu

tambahan lagi,dalam aku tengok video video neh ,aku dapat word baru hehe..

jeng ! jeng ! jeng !
vlogging ! rupa rupa nya diorang panggil vlogging kalau cakap sorang sorang kat video hahaha..baruku tahu..orang dah tahu lama dah tapi aku baru tahu..meme ah ! ok kat bawah neh lah mat lutfi sepet ! actually mat lutfi je tapi saje gatal tambah sepet kat belakang..huhu

mat lutfi cakap *dayah neh bagus lah! haha pasan lebih

p/s: ok tak nak tulis dah. ok bai !

No comments:

Post a Comment