Tuesday 1 November 2011

Efforts !

i don't saw it from you ! YES YOU ! kenapa kau nak sayang sayang dan rindu rindu dengan aku kalau 1 benda pon kau tak leh buat untuk aku...1 jer ! memang aku ada jawapan untuk ini sebab kau suka bermain..bermain dengan perasaan...tapi satu hari pasti Allah membalasnya..Allah kan maha adil

orang pertama yang aku tanya..because i really want to know the answer..dan jawapan nya *speechless* so aku rasa tak perlu lagi untuk teruskan berbalas sms..huhu bak kata omputeh people don't leave beause it hard but people leave because it not worth it anymore ! acece speaking London pulak..berlagak seh

bukti bukti kukuh yang relationship itu tidak akan berbaloi adalah

1st aku ajak makan dah ada alasang...actually bukan aku jugak yang ajak but somebody else..nampok bebenor lah..

normal lah kan bile dah tersuka kat orang kite mesti nak tahu sape dia kan?ke aku xnormal.huhu.so godek godek la facebook...aihh ramai nyo tinooo..godek godek lagi jumpa la ayat ayat girl neh " ILYDM ! , U buat i sedih !  IMYDM ! pasal prince prince apo entah...xingat dah .hey gilo ! mung ingat aku bodo sangat ko nok cayo jah gapo mung royak ! haha ter emo plok..sakit hati den Allah saje yg tahu ! kalu lah bleh  doa mung hok pelik pelik meme aku doa doh !

Actually bukan sekali aku ajak keluar , 2kali kot...then jawapan dia pasti mengecewakan...haha so bile kuciwa aku pong xse lah tubik nga mung .mung ajok beratuh kali pong meme dok lah.Tambahan aku tahu doh perangai mung tuh ..tok jujur nga aku .VAVI BETOL LAH ! 

Konon first first kenal royak xdok tino...aiii kalu ado depe aku mau aku tampar laju laju neh..baso kaki putar belit fakta..hahaha emo nyo aku..ore tak dok perasaan gapo gapo, rilek jah..ok ok dayah cool balik astaghfirullahalazim...

p/s : sakit hati yang teramat huhuhuhu


No comments:

Post a Comment