Friday 11 November 2011

soalan demi soalan

alhamdulillah...selesai sudah majlis pertunangan anak sedara aku hihi...hope berbahagia selalu hendaknya..bakal anak sedara pon aku dah kenal dah..seorang yang softspoken,tak banyak cakap sangat,dan yang penting nampak keikhlasan dia...ok, overall aku suka/setuju sangat dengan bakal anak sedara aku neh..so welcome to our family bro..hehehe

so,yang menjadi masalah aku sekarang adalah bila ramai yang bertanya kan aku bila lagi nak ehem ehem...adoi susah nye nak jawab soalan neh..huhu.. dah laa calon pon tak de lagi...ayoyo..yang bertanya pon satu hal macam laa aku tahu jodoh aku bile kan? if ade , ade laa...kalau tak de? redha je laa...nanti kan allah dah bagitau sape yang tak de jodoh kat dunia pasti nanti dia dapat pilih jodoh dia kat sane..hahaha..aku ade cakap kat mak aku pasal neh..then dia cakap patutlah buat macam tak tahu je...hahaha kesian mak aku..dapat anak macam aku neh..entah bile nak serius...ok lah nak serius lah lepas neh...

nak buat macam mane lagi..jumpe pon asyik orang yang salah je..pastu kawan cakap aku memilih laa..adoi common lah kawannn tak kan laa tak nak pilih..mesti la kena pilih yang baik baik..but orang cakap if kite nak orang yang baik..kite kena jadi baik dulu kan? kan?

tapi tapi yang pasti before 28 tahun nak kena kawen..28 ke? tak ke lambat sangat ke huhu..tak nak laa...nanti tua bongkok tiga,anak kecik kecik lagi...haishh rugi laaa tak leh tengok anak menjadi dara dan teruna huhuhu...lagi?jodoh kan kat tangan allah nanti orang cakap bile sampai seru ada la tuu..hehehe sabor je la mak ayah aku...dah laa aku sorang lagi yang tak kawen neh...anak hujung hujung la katekan....alah if susah susah aku bagi je kat mak aku suh cari..lagi senang...hehehe nak ke? huhu ok lah makin merepek pulok ok tak nak tulis dah..gud nite :)



No comments:

Post a Comment