Thursday 19 January 2012

finally


final exam dah selesai tapi last paper semalam memang aku tak boleh perform sebab dengan kesihatan yang tak berapa nak ok...huhu.aku keluar awal semalam, first time dalam seumur hidup aku,aku keluar exam awal huhu.*xsempat nak highlight2 point*dan aku telah menpsiko kawan kawan aku bila aku keluar awal.uish bukan niat di hati nak psiko korang..memang aku tak tahan duduk dalam dewan tuu..bile dah bernafas pon tak berapa nak okey aku maen tulis jer..tak leh nak berfikir sangat dah...if kesihatan aku okay aku stay sampai masa habis.huhuhu :(

mintak mintak paper last tu lulus..dah tak nak dah ambik exam untuk paper tuu lagi..pantang nenek moyang aku repeat repeat paper neh..*tapi macam repeat je paper tuh huhu* memang laa kesihatan time exam sangat penting..so,pleaselah jaga kesihatan anda *iklan jap*

dan semalam aku pergi x ray..uishh cuak jugak nak tahu result x ray aku..nasib baik okey..huhu.mintak mintak Allah panjangkan umur aku dan buang segala penyakit dalam tubuh aku..aminn  and thanks to kawan yang temankan aku semalam..thank you very much..i know you are a kind/better person..so give you 10 marks for your kind heart.yeayy! and aku tujukan lagu better man sekali hehe*jangan nak perasan* may Allah bless you !

dan semalam adalah hari terakhir dengan kawan kawan seperjuangan huhu sedihh *nangis* huhu thanks kawan kawan..bile laa dapat together gather lagi..i think kite kena buat reunion untuk 10 tahun akan datang..mesti masing masing dah ade pasangan/anak anak yang comel dan bijak/kereta yang besar besar..hihi :)




No comments:

Post a Comment