Monday 15 August 2011

new me ! new day ! new life !

oke honestly aku pernah tersuka kat someone..and honestly he make me learn something..TQVM!

he make me learn :
when you love someone it does not mean u will be loved in return

don't trust people easily ! but i do trust him so much..when he said rindu,sayang i just trust it ! OMG ! so naive..maybe sebab hati dah tersuka

aku menilai orang melalui rupa..it just my big mistake..muka dia baik sangat/softspoken and aku fikir hati dia juga baik but aku silap ! rupa baik tak semestinya perangai baik dan sebaliknya

honestly aku suka dia.. sangat suka..aku pun tak tahu kenapa..bila aku tengok je muka dia aku rasa sayang..omg ! but aku perlu sedar/bangun bahawa aku sayang/suka dekat orang yang salah
dan 
mungkin ada benarnya kata kata my ex roomate
"Allah akan temukan kita dengan orang yang salah dahulu untuk kita bandingkan dengan orang yang betul betul ikhlas dengan kita"

so i just want to live my life dan salurkan kekecewaan/rasa dikhianati ini kepada benda benda positif bukan nya meratapi/mengenang nasib yang malang anymore !
 esok ?
orang yang paling gagah/tabah/ceria/rajin akan terlahir haha..i mean it !
 
p/s : i love myself so much

No comments:

Post a Comment