Saturday 20 August 2011

OMG ! need more practice :)

meme ah communication skills aku kena diupgradekan lagi..terasa janggal nak bercakap dengan warga emas yang dihormati lagi disayangi hukhuk..OMG ! malu ! SEGAN ! BERMAHARAJALELA di lubuk sanubari..BIMBANG juga tidak terkecuali takut takut terkasar bahasa OMG ! ok nampak nye aku kena buat kerja kerja amal dengan warga emas dengan kerap agaknya supaya boleh sesuaikan diri OMG ! 

terkadang terasa jeles dengan kakak kakakku yang begitu rancak berborak dengan warga emas ini..bagus betul communication skills mereka..terkadang terasa bakat mulut bertih mereka lahir dari azali lagi berbeza dengan aku yang sejak kecil lebih banyak mendengar daripada berbicara..hukhuk

terkadang terdetik di hati "andai aku pandai berkata kata"  pasti disenangi penduduk bumi tambah tambah warga emas ini :) mungkin sesetengah orang memang di lahirkan  banyak cakap dan petah berkata kata but aku tidak..but dengan teman rapat maybe banyak jugak :)

terasa best jadi kakak kakakku yang bila je keluar pasti orang kenal tapi yang pasti aku tahu kenapa? sebab banyak cakap dan ringan mulut nak tegur orang..yang neh aku selalu perhatikan :P

p/s: so bile lagi nak ringankan mulut ?

No comments:

Post a Comment