Wednesday 11 January 2012

legaaaa

dah lepas dah satu paper tinggal 3 paper lagi...dah jadi kebiasaan aku bila nak exam jer tido mesti tak lena...huhuhu..xpe xpe dah last sem dah.. sabar ye cik dayah...hihi lepas neh dah tak perlu nak exam dah..hoorey!! 

ye ke tak de?tak de lah aku tak kan stop kat sini jer study,i need to study more,hari tu dapat tawaran sambung master but xpelah dulu...kerja dulu then time kerja baru sambung study...insyaallah..bak kata pepatah belajarlah sampai ke negara afrika *lagi hitam laa aku nanti huhu*

ACTUALLY nak start study tapi sebelum tuu aku tak leh study if bilik bersepah,so tadi dah bersihkan bilik dah :P

 ingat nak study lepas kemas bilik tapi tangan gatal plak nak bukak laptop.huhu so ter update blog."ter" la sangat.memang la tabiat buruk aku if nak start study ..ade laa yang nak kena di buat dulu,buat air laa,kemas bilik laa...cuci baju laaa baru lah bleh start study..konon nak ambik mood study/rajin laa..*hahaha ketawa manja*
berehat dulu dengan cit cat !*mean,kerja dulu baru sambung sebab rambut dah banyak gugur*motif?

p/s:dayah..cepat g study !!!! oke kejap...*gilo/mereng/sumbak*

No comments:

Post a Comment